shinhan bank vietnam

Contact Center Manager - Support TeamTop management

Không chọn shinhan bank vietnam Bạn cần đăng nhập để ứng tuyển
  • Share:

Thông tin chi tiết

  • Mức lương Thỏa thuận
  • Chức vụ Giám đốc
  • Kinh nghiệm Chưa có kinh nghiệm
  • Giới tính Không yêu cầu
  • Bằng cấp Không yêu cầu

Mô tả công việc

_Ensure all operation tasks of Contact Center such as training and coaching for all agents, enhancing employee engagement, ensuring call service and system running smoothly
_Daily/weekly/monthly/quarterly report to Contact Center Director.
_Support team members in daily tasks and other tasks related to policy, guideline, system operation and administrative tasks (if necessary)
_Set up, adjust KPI for team members to meet business requirement, manage individuals in terms of OT working, leave plan, KPI and task assignment.

Yêu cầu kỹ năng

_Experienced in Contact Center at least 5 years
_Strong analytic and project management skills
_Strong communication (both in English and Vietnamese) and tele-communication skills
_Strong stakeholder management skills
_Experience in Retail banking, operational knowledge of the various transactional processes

Quyền lợi được hưởng

- Bonus & 13th Month Salary
- Annual Health Check
- Training Courses

Hồ sơ bao gồm

Nội dung chưa cập nhật

Các công việc khác có thể bạn quan tâm

Việc làm nổi bật